Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

PROCEDURA REKLAMACYJNA

  1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, a wadliwy Towar odesłać na adres Sprzedawcy.

  2. Do reklamowanego towaru należy dołączyć wniosek reklamacyjny wraz z dokumentem zakupu towaru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. Wniosek reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.

  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne dostępne w Sklepie Towary.

  5. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu szkody. Towar należy odesłać do Sklepu razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i protokołem.

Załącznik nr 2 – wzór formularza reklamacyjnego

FORMULARZ REKLAMACYJNY

Data zgłoszenia reklamacji: …..........................................................

Imię i nazwisko: ….............................................................................

Ulica: ….............................................................................................

Kod, miasto: …..................................................................................

Telefon: ….........................................................................................

Nr zamówienia: ….....................................

Data zakupu: …..............................

Dowód sprzedaży (paragon, faktura): …............................................................

Nazwa towaru: ….................................................................................................

Ilość zakwestionowanego towaru: …..................................................................

Cena brutto towaru: ….........................................................................................

Dokładny opis wady: ….......................................................................................

.........................................................................................................................

...........................................................................................................................

Kiedy i w jakich okolicznościach wada została stwierdzona: …...........................

.........................................................................................................................

Żądanie zgłaszającego reklamcję: ….................................................................

........................................................................................................................

Reklamowany towar prosimy przesłać na adres:

HAGAR

ul. Akacjowa 55a, 81-520 Gdynia

Warunkiem przyjęcia reklamcji jest odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz dokładnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

..........................................................

data i podpis


Witryna stworzona na platformie