PROCEDURA REKLAMACYJNA
Wszelkie reklamacje związane z Towarem Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, a wadliwy Towar odesłać na adres Sprzedawcy.
Do reklamowanego towaru należy dołączyć wniosek reklamacyjny wraz z dokumentem zakupu towaru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. Wniosek reklamacyjny stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to niemożliwe, Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne dostępne w Sklepie Towary.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane tylko na podstawie spisanego wraz z kurierem protokołu szkody. Towar należy odesłać do Sklepu razem z otrzymanym dokumentem sprzedaży i protokołem.
Załącznik nr 2 – wzór formularza reklamacyjnego
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Data zgłoszenia reklamacji: …..........................................................
Imię i nazwisko: ….............................................................................
Ulica: ….............................................................................................
Kod, miasto: …..................................................................................
Telefon: ….........................................................................................
Nr zamówienia: ….....................................
Data zakupu: …..............................
Dowód sprzedaży (paragon, faktura): …............................................................
Nazwa towaru: ….................................................................................................
Ilość zakwestionowanego towaru: …..................................................................
Cena brutto towaru: ….........................................................................................
Dokładny opis wady: ….......................................................................................
….........................................................................................................................
…...........................................................................................................................
Kiedy i w jakich okolicznościach wada została stwierdzona: …...........................
….........................................................................................................................
Żądanie zgłaszającego reklamcję: ….................................................................
…........................................................................................................................
Reklamowany towar prosimy przesłać na adres:
HAGAR
ul. Akacjowa 55a, 81-520 Gdynia
Warunkiem przyjęcia reklamcji jest odesłanie towaru wraz z dowodem zakupu oraz dokładnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
…..........................................................
data i podpis